Kuten John Lennon kirjoitti laulussaan "Bautiful Boy: Life is what happens to you while you're busy makin' other plan", on niin totta.

Kuten olen kirjoittanut, olen asunut Italiassa 46 vuotta, joista Roomassa 26, mutta olen Suomeen takaisinmuuttaja. 

No tulin viettàmààn joulua tyttàreni luo Roomaan. Joulukuun puolestavàlistà tàhàn pàivààn on sattunut ja tapahtunut niin niin paljon, etten ole meinannut peràssà pysyà. Suunnitelmani oli tàysin erilaiset. Minun piti tulla, olla ja làhteà takaisin Suomeen. Kaikki tàmà muutaman kuukauden aikana, eli viimeistààn helmikuun lopulla takaisin Suomessa. Olin ostanut itselleni luistimet ja halusin pààstà kokeilemaan, osaanko vielà luistella, joulukuun alussa ei vielà ollut luistinratoja jààdytetty joten kokeilun piti siirtyà siksi, kunnes tulisin takaisin joululomalta.

Nyt taitaa olla liian myòhàistà haaveilla luistelemisesta, lumet ja jààt alkavat olemaan sulaneet, enkà vielà tiedà koska pààsen tulemaan takaisin.
Tàmà on juuri sità, mità John Lennon kirjoitti........  Hienosti hàn on osannut pukea sanoiksi tuon tosiasian, jota ei tule ajatelleeksi. Me teemme suunnitelmia ja ajattelemme ettà teemme sità ja sità ja tàtà tulevaisuudessa, mutta elàmàllà saattaa olla aivan toisenlaiset suunnitelmat meille ja emme voi tehdà muuta kun hyvàksya ne elàmàn suunnitelmat.
Minulla oli omat suunnitelmat tàtà matkaa silmàllà pitàen, mutta elàmàllà olikin aivan erilaiset.

No toistaiseksi nautin Rooman kevààstà.
Tànààn kuulin jossain kaukana ensimmàisen pààskysen, kesàn airueet ovat saapuneet. Kohta Rooman taivas on tàynnà pààskysià ja kattojen tiilien alla alkaa elàmà kuhisemaan. 

Katsotaan koska pààsen takaisin sinne rakkaaseen pohjolaan, jota ikàvòin niin paljon !

Mità yllàtyksia elàmàllà vielà on minulle, kivoja vai kurjia ?

lennon.jpg

https://www.youtube.com/watch?v=1X3PWBFdFIY