Hei, olen uusi täällä, kuten olen uusi Suomessakin. No olen suomalainen, mutta asunut 46 vuotta ulkomailla ja nyt hiljalleen yritän kotiutua takaisin Suomeen (minulle ainoaan kotiin)...... mikä sinäänsä ei ole hurjan helppoa, sillä Suomi on muuttunut 46 vuodessa aivan valtavasti. Olenhan minä käynnyt täällä vuoden/parin välein, mutta on aivan toinen asia asua täällä päivästä päivään ja nähdä, että se linnunpesä (joka Suomi oli 46 vuotta sitten) on enmmän ja vähemmän muuttunut aikamoiseksi käärmeenpesäksi. No joo..... onhan maailmalla paljon pahempaakin, mutta kuitenkin en osannut odottaa, että suomalainen graniittikin murenee, maailman lakien mukaan. Suomalaisten rehtiys ja rehelisyys.... on murentunut graniitin mukana. 
Olen aina ollut niin ylpeä suomalaisuudestani, nyt alkaa usko hieman pettämään !

En missään nimessä halua olla negatiivinen, tai sitä kai olen, mutta haluaisin tehdä sen rakentavassa mielessa, sillä olen nähnyt maailmalla käsittämätöntä korruptiota ja oman hyvän tavoittamista. Olenkin usein ihmetellyt, minne on humaanisuus kadonnut. Empatia...... onko se vain sana sanakirjassa, vai onko sellaista vielä ?

No joo, tässä tälläinen pieni alkuvuodatus..... jatkossa lisäää, vaikka epäile että nämä minin höpinät ei sinäänsö ketään kiinnosta, mutta höpisen kumminkin !

Jos joku vahingossa eksyi sivulleni, jätätkö puumerkkisi, kiitti !