❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️ ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  

Soitto Sissiltä (tyttäreni joka asuu Roomassa): "Ciao mammina, lähetin sun synttärilahjan Samulle, Samu (poikani joka asuu Suommessa) ottaa suhun yhteyttä kun se tulee ja antaa sen sulle.

Minä: Voi sua hassua, miksi meet tuhlaamaan rahaa, kun ei sulla muutenkaan sitä ole. Mulle riittää onnittelu, muistaminen.... anna lahja sitten kun sulla on enemmän varaa! "

Sissi: "Voi älä huoli, se on ihan pieni juttu, haluan muistaa sua".

No siitä alkoi pähkäily..... mitä ihmettä toi tyttö on ostanut lahjaksi, miksi se pitää lähettää veljelle, eikä suoraan minulle? Mutta sitten keksin syyn miksi veli on välikätenä, Sissi ostaa joka syntymäpäivä kukkakimpun, sellaisen upean ja ison. Varmaan lähettää veljelleen rahaa, että hän ostaa sen kimpun Sissin puolesta. Yes niin se täytyy mennä.

Kului muutama päivä.....

Sitten Samin soitto: "Ciao mamy, Sissin lahja tuli. Miten olis, ootko vapaa huomenna? "

Mä: "Jep, aamusta mulla on tapaaminen parin kaverin kanssa, mutta sen jälkeen olen vapaa":

Sam: "OK, no nähdään sitten Stokan kellon alla joskus kello 13..... sopiiko sulle ? "

Mä: " Yes Stokan kellon alla kello 13 "

Ihanaa, vihdoinkin tää mysteeri selviää, onko se kukkakimppu, vai joku materiaalinen lahja.

Seuraavana päivänä olen jo ajoissa Stokan kulmilla. Jään odottamaan kadun toiselle puolelle, kun siinä kellon alla oli aikalailla ihmisiä.
Sam on kuulu siitä, että tulee aina myöhässä, kuten tälläkin kertaa. Kello alkoi lähestymään 13.10, mutta kellon alla ei näkynyt "mun" metallimiestä, hänet on niin helppo tuntea muiden joukossa. 

Sitten soi puhelin ja langan toisessa päässä oli Sissi. Kysymys kuului: "Ciao mammi´, miten menee.....missä sä oot". 

Kerroin hänelle olevani Stokkalla odottamassa hänen veljeään, sillä meillä on treffit Stokkan kellon alla, mutta Sam on myöhässa, kuten hänen tavoilleen kuuluu.  

No Sissi kyseli, että missä kohtaa kellon alla olen, hän soittaa Samille ja selittaa plus kysyy, missä poika lorvii.

Sanoin että olen Stok........ EEeeeEEEEiiIIIII voi pitää paikkaansa. Tyttö oli ylittämässä katua, hän oli tuonnut itsensä mulle synttärilahjaksi ! Olin aivan shokissa, en tiennyt itkeä vai nauraa.... no ihan ensiksi sitten rutistin kovaa ❤️ Se oli jotakin aivan ihanaa.... maailman paras synttärilahja, mun ihana tyttäreni. 

Viisi päivää on vierähtäneet aivan liian nopeasti. Nyt alan märisemään, että hän on ollut aivan liian vähän aikaa.

Olen todella kiitollinen lahjasta jonka sain, tämä todella oli maailman ihanin synttärilahja ❤️ 

En olisi parempaa osannut pyytää, enkä toivoa !

❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  ❤️  

Sylvi%20syntt%C3%A4rilahja.jpg